Tuesday, December 21, 2010

5 - 2 = 3 Gadis Dara Tinggal...



Salam!!..
Camne gambar kat atas tuh,cantek x?..hehe..hasil testing pakai photoscape.nak pakai adobe photoshop memang aku dah lupe langsung, sbbnyer dah 2tahun lebih aku x guna kan skill tuh, tuh pasal lupe terus..alkisahnyer...

Ok, 5-2=3.ape tuh?..dah sah2 la kira-kira.haha..actually, masa kat UPM dulu aku ada geng.kalo d ikutkan asal usul setiap daripada kitorang nih, masing2 sblum tuh mmg dah da geng dah, ntah mcm mane kitorg leh jd geng..ada la kisah2nye kan..

Kami nih terdiri daripada huda (aku), iqa, ecah,cody, dan syaki..klo korang tgk gambar kat atas tuh, so yg dah mendirikan rumah tangga adalah iqa dgn cody..yg syaki plak bakal melangsungkan p'kahwinan x lame lg.yg tggal skang nih aku dgn ecah..ecah sah2 dah da calon,tp aku nih je..erm entahla,x sampai lg kot Mr. Right.huhu..xpe,yg tuh tolak tepi.hehe..walaupon 2org nih dah b'kahwen,tp kitorg still leh gather2 lg, almaklumla,husband masing2 leh geng dgn kitorang..kan bahagia klo camtuh, x gitu..=).

so dlm beberapa bln je lg, syaki akan berumah tangga,huhu..tumpang gumbira la kat diorg2 nih,akhirnya b'satu jugak..wat masa nih pon, iqa tgh jd mak buyung tuh, katenye bln 4 thn dpn dy dah meletup,hehe..mmg amat2 d nantikan la kehadiran baby tomey dy tuh, aunty2 kat luar nih dah menunggu..hehe....




No comments: